Fresh Start

Witam po bardzo długiej przerwie.
Postanowiłam reaktywować bloga, a raczej zacząć go na nowo.
Mamy pierwszy dzień roku 2014. Dzień w którym wielu z nas spisuje noworoczne postanowienia, robi plany, obiecuje coś sobie.
W internecie możemy znaleźć wiele inspirujących grafik, z których możemy czerpać różne pomysły. Bardzo motywujące są dla mnie te:

Źródło: tumblr.com

W tym roku stawiam na zdrowy tryb życia, samorozwój i relacje międzyludzkie.
Jestem na bardzo ważnym etapie mojego życia i ten rok będzie dla mnie prawdopodobnie przełomowy. Mimo ogromu pracy, który mnie czeka, mam nadzieję, że to będzie wspaniały czas.

Blog będzie o mnie, o tym co mnie inspiruje, interesuje, złości, zachwyca, odrzuca... Ot, lifestyle'owy blog.
Zapraszam :)

1 comments:

  1. Widziałam oba obrazki. :) Uwielbiam cię <3

    http://dorota-nevergiveup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Comments are love ♥

 

Obserwatorzy

Insta ♥

Follow on Bloglovin